رصد خانه بررسی و تحلیل انقلاب اسلامی

در این وبلاگ به رصد خط مقاومت اسلامی پرداخته خواهد شد.

رصد خانه بررسی و تحلیل انقلاب اسلامی

در این وبلاگ به رصد خط مقاومت اسلامی پرداخته خواهد شد.

رصد خانه بررسی و تحلیل انقلاب اسلامی

ما را از نظرات خود بهرمند سازید.مطالب خود را برای درج در بلاگ به رایانامه mogavemat@chmail.ir ارسال نمایید.
اللهم عجل لولیک الفرج
پیوندهای روزانه

به نام خدا

 

فعال سیاسی بحرین:

واشنگتن کشورهای عربی را برای سرکوب انقلاب بحرین تحریک می‌کند

 

خبرگزاری فارس: یک فعال سیاسی بحرینی با ابراز ناامیدی از مواضع دوگانه آمریکا در قبال کشتارها و اقدامات خشونت آمیز در بحرین، تاکید کرد که واشنگتن بعضی از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس را برای مشارکت در سرکوب انقلاب مردم بحرین تحریک می کند.

به گزارش فارس، "قاسم الهاشمی " در گفت وگو با شبکه العالم اظهار داشت: برای بحرینی ها و همه ملتهای آزاده دنیا ثابت شده است که آمریکا حامی اصلی رژیم های تمامیت خواه و استبدادی منطقه است.
وی ادعای واشنگتن مبنی بر حمایت از آزادی ها و دمکراسی در جهان را دروغ دانست، و گفت: یک هیئت آمریکایی در سفر به بحرین با مسئولان رژیم آل خلیفه ملاقات کرد؛ این هیئت سپس در پی خودداری مقامات عمان از اعزام نیرو به بحرین، بمنظور تشویق آنان برای مشارکت در کشتار مردم بحرین، عازم مسقط شد.
الهاشمی تاکید کرد: آمریکا با این اقدامات تلاش می کند تا شمار بیشتری از کشورها را در موضوع بحرین درگیر کرده، و خود و همپیمانش را از تنگنای موجود نجات دهد.
الهاشمی با اشاره به دوگانگی مواضع آمریکا در برخورد با انقلابهای عربی و رویدادهای منطقه تاکید کرد که این دوگانگی بیانگر تلاش آمریکا برای حفظ منافع خود در منطقه است، و شعار حمایت از آزادی و دمکراسی در دنیا، موضوعی حاشیه ای، و در چارچوب همین منافع مطرح می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی